4/B Sözleşmeli Atanan Öğretmenlerden İstenecek Belgeler
Sözleşmeli Öğretmen Ataması kapsamda İlçemize atanan öğretmenlerin aşağıdaki belgeleri 29 Ağustos 2019 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ulaştırmaları gerekmektedir.
a) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
b) Mal bildirimi beyannamesi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin
edilecektir veya boş form Müdürlüğümüzün web sayfasında
yayınlanmıştır.)
c) Elektronik başvuru formu
d) Pedagojik formasyon belgesi. Başvuru esnasında Pedagojik formasyon
belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik formasyon
belgesi.
e) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir
durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık
kurulu raporu.
f) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı
örneği,
g) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Bilgisayar ortamında
doldurulacak) (2 Adet)
h) Kimlik Fotokopisi (1 Adet)
ı) Elektronik başvuru formunda sabıka kaydı vardır diye işaret
koyanlardan Adli sicil kayıt belgesi.
i) Askerliğini tamamlayanlardan Terhis belgesi
Not: Bu duyuru tebliğ niteliğindedir.
İletişim: 213 15 36 Dahili: 155-156